wtorek, 2 listopada 2021

Podsumowanie października 2021

Kolejny miesiąc, który minął mi bardzo szybko i dość pracowicie. Jak zwykle dużo się działo, ale udało się znaleźć czas na przeczytanie kilku książek i wysłuchanie dwóch audiobooków. 

Przeczytane w październiku:

  1. Ziemia trwa - George R. Stewart - 8/10
  2. Koszmar Alicji w Krainie Czarów - Jonathan Green - 8/10
  3. Bestiariusz japoński. Yōkai - Witold Vargas - 8/10
  4. Biały piasek 3 - Brandon Sanderson - 7/10
  5. Opowiadania najlepsze - Philip K. Dick - 9/10
  6. Czerwone drzewo - Caitlin R. Kiernan - 6/10
  7. Asteriks, tomy 21-30

Wysłuchane audiobooki:

  1. Medicus – 23 godziny 10 minut
  2. Solaris – 7 godzin 56 minut

W październiku sięgnąłem po bardzo różne lektury - trochę klasyki science fiction, przepiękny bestiariusz japoński, kilka komiksów, czy horror. Za sprawą wydawnictwa Muduko miałem także okazję zagrać w grę książkową Koszmar Alicji w Krainie Czarów - jestem zachwycony tym tytułem i z pewnością sięgnę po inne gry paragrafowe w przyszłości. W październiku udało mi się także wysłuchać Medicusa Noaha Gordona, do którego od dawna planowałem wrócić. 

Pod względem zdobyczy, to w październiku znowu troszkę ich przybyło. Od księgarni Tania Książka otrzymałem Bestiariusz japoński, Ten drugi oraz Żywiołaki, od księgarni Gandalf Biały piasek 3 oraz Czerwone drzewo, od wydawnictwa Rebis Opowiadania najlepsze, a od wydawnictwa Muduko Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Serdecznie dziękuję! Sam natomiast zakupiłem trzy komiksy: I nie było już nikogo, 101 dalmatyńczyków i Zakochany kundel oraz książkę Przypływy nocy.


A jak Wam minął październik?

1 komentarz:

  1. Chyba jakaś zaraza zwana pracą nas wszystkich zaatakowała, bo gdzie się nie spojrzy, tam wszyscy przytłoczeni pracą. 😅

    Co do przeczytanych tytułów - wszystkie są w moich bliższych lub dalszych planach. :D A na ten Bestiariusz się cieszę jak mały psiak na widok smakołyku. :D

    Zaczytanego i mniej pracowitego listopada! :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.