niedziela, 3 października 2021

Podsumowanie września 2021

Wrzesień był dla mnie miesiącem bardzo zapracowanym, chwilami po powrocie z pracy w ogóle na nic nie miałem siły. Październik zapowiada się dość podobnie, choć mam nadzieję, że już będzie z górki. 

Przeczytane książki:

  1. Trylogia mostu - William Gibson - 7/10
  2. Osa - Eric Frank Russell - 8/10
  3. Do Gwiazd - Brandon Sanderson - 8/10
  4. Grombelardzka legenda. Wstęgi Aleru - Feliks W. Kres - 8/10
  5. Triumf chaosu - Robert Jordan - 9/10
  6. Przeżyj rok w średniowieczu - Tillmann Bendikowski - 8/10

Wysłuchane audiobooki:

  1. Filary Ziemi - Ken Follett: 45 godzin 34 minuty
We wrześniu znów tematyka książek była bardzo różnorodna - klasyka science fiction, fantasy, czy literatura popularnonaukowa. Jordan jak zwykle nie zawiódł i świetnie czytało mi się Triumf chaosu - jestem ciekawy co się dalej stanie z Randem i jego przyjaciółmi. Pozytywnie zaskoczyła mnie również książka Przeżyj rok w średniowieczu, która w przystępny sposób przedstawiała życie ludzi w średniowieczu. 

Ubiegły miesiąc był bogaty w zdobycze. Od wydawnictwa Zysk i S-ka otrzymałem Triumf chaosu oraz Do gwiazd, od Fabryki Słów Grombelardzką legendę. Wstęgi Aleru, od Rebisu Ziemia trwa, od Muduko grę książkową Koszmar Alicji w krainie czarów, od księgarni Tania Książka Trylogię mostu, a od księgarni Gandalf Przeżyj rok w średniowieczu. Ponadto, moją biblioteczkę zasiliły dwa tomy Opowieści o Bauchelainie i Korbalu Broachu oraz trzeci tom komiksowych przygód Muminków


A jak Wam minął wrzesień?

3 komentarze:

  1. Jakieś kiepskie fluidy muszą unosić się w powietrzu, bo wszyscy "toną" w pracy. ;)

    Życzę żeby październik był bardziej wyrozumiały w tej materii! :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.