środa, 2 czerwca 2021

Podsumowanie maja 2021

W maju pogoda wciąż niezbyt dopisywała i próżno wyczekiwałem ciepłych i słonecznych dni, ale bardzo mi to nie przeszkadzało. Był za to czas na czytanie książek! Z tego właśnie powodu udało mi się przeczytać aż 9 poniższych tytułów:

  1. Pieśń bogini Kali - Dan Simmons - 7/10
  2. Autostopem przez Galaktykę. Edycja ilustrowana - Douglas Adams - 8/10
  3. Król Bezmiarów - Feliks W. Kres - 8/10
  4. Siudmak - Wojciech Siudmak - 10/10
  5. Siudmak. Fantastyczne światy - Wojciech Siudmak - 10/10
  6. Baśnie wybrane braci Grimm - Jakub i Wilhelm Grimm - 9/10
  7. Cień utraconego świata - James Islington - 8/10
  8. Śpiący przebudzony - H.G. Wells - 7/10
  9. Wieczna wolność - Joe Haldeman - recenzja wkrótce
Maj był kolejnym, bardzo różnorodnym miesiącem - troszkę klasyki, parę nowych tytułów oraz dwa albumy Wojciecha Siudmaka. Szczególnie te ostatnie zrobiły na mnie duże wrażenie. Od kilku lat jestem zafascynowany malarstwem tego autora i w końcu nadarzyła się okazja, aby spędzić z jego obrazami dłuższą chwilę. Co prawda, tekstu nie ma zbyt wiele w tych albumach, ale zdecydowanie można je przeglądać godzinami. 

Pod względem zdobyczy również miniony miesiąc był bardzo udany. Od Rebisu otrzymałem album Siudmak. Fantastyczne światy oraz Wieczną wolność, od Zysku ilustrowaną wersję Autostopem przez galaktykę, od Fabryki Słów Króla Bezmiarów, od księgarni Gandalf Baśnie wybrane braci Grimm i Śpiącego przebudzonego a od księgarni Tania Książka Cień utraconego świata. Bardzo dziękuję! Sam natomiast skusiłem się na drugi tom komiksowych przygód Muminków, dwutomowe wydanie Don Kichota oraz Okultyzm i nowoczesność


Zaczytanego czerwca! :)

3 komentarze:

  1. Obrodziło u Ciebie, i same dobre lektury w maju się trafiły. :) Oby czerwiec był równie dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobycze majowe - miodzik. :D Przeczytane pozycję widzę, też trzymały poziom. :D

    Cudownego, ciepłego i zaczytanego czerwca życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.