sobota, 7 marca 2020

Konkurs z książkami Cezarego Zbierzchowskiego

Z okazji papierowego wydania Requiem dla lalek Cezarego Zbierzchowskiego, razem z Wydawnictwem Powergraph przygotowałem dla Was konkurs. Do wygrania są dwie książki - Distortion oraz Holocaust F

W maksymalnie trzech zdaniach napiszcie mi, którą z tych dwóch książek Cezarego Zbierzchowskiego chcecie przeczytać i dlaczego? Dwie najciekawsze odpowiedzi nagrodzę wybraną przez Was książkę :)

Regulamin Konkursu z książkami Cezarego Zbierzchowskiego:
1. Organizatorem konkursu jest Łukasz Marciniak, autor bloga hrosskar.blogspot.com
2. Nagrodami w konkursie są nowe egzemplarze Distortion (delikatne przetarcie na okładce) i Holocaust F, ufundowane przez Wydawnictwo Powergraph.
3. Konkurs trwa od 07.03.2020 do 15.03.2020 do godziny 23:59. Komentarze z odpowiedziami, które zostaną dodane później nie będą brane pod uwagę.
4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dodanie komentarza z odpowiedzią na pytanie konkursowe pod poniższym wpisem.
5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
6. Każda osoba może wziąć udział w konkursie tylko jeden raz.
7. Zwycięzcami zostaną dwie osoby, których odpowiedzi na pytanie konkursowe najbardziej przypadną mi do gustu - będzie to mój subiektywny wybór.
8. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w osobnym poście, w ciągu 7 dni od daty zakończenia rozdania.
9. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcy są proszeni o kontakt. W przypadku braku maila w ciągu 3 dni, wygrywa kolejna osoba, której odpowiedź wybiorę.
10. Nagroda zostanie wysłana przeze mnie paczką pocztową Pocztą Polską.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie, uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską.
12. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na opublikowanie swojego imienia, nazwiska oraz odpowiedzi, na potrzeby związane z podaniem wyników konkursu.
13. Nadesłane na konkurs dane osobowe uczestników mogą być przetwarzane przez organizatora wyłącznie w celu wykonania ich obowiązków związanych z konkursem oraz w celach informacyjno-marketingowych organizatora. Dane będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133/97, poz. 883). Uczestnikom konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
14. Dane przechowywane będą na zabezpieczonym hasłem koncie e-mail organizatora i jedynie przez okres niezbędny do realizacji wysyłki.
15. Po wysyłce nagrody wiadomości zawierające dane osobowe użytkownika zostaną usunięte.
16. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
17. Jako Organizator - zastrzegam sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.

4 komentarze:

  1. Wybieram "Holocaust F", ponieważ na tle obecnych i niepokojących tendencji, które da się obserwować na świecie w polityce, ekologii, socjologii i innych dziedzinach życia, wzrasta moje zainteresowanie tym, jak współcześni pisarze wyobrażają sobie koniec cywilizacji ludzkiej. Tym bardziej, że wiele pomysłów, wizji i koncepcji przedstawianych w dziełach sci-fi z początku zawsze zdają się być fikcją, ale wraz z upływem lat fikcja nierzadko staje się rzeczywistością lub jest na dobrej drodze ku temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym "Distortion" - tej książki Zbierzchowskiego nie mam jeszcze na półce. Poprzednie mam, czytałam i powiem, że Zbierzchowski nie bierze jeńców: proza jest gęsta, skondensowana i szturcha czytelnika w bok, żeby się nie rozleniwił (cytuję tu sama siebie, kawałki recenzji z bloga).
    Aha, okładka "Distortion" jest zarąbista, chcę na nią patrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przygarnę "Holocaust F". Literatura, która dotyka tematu zagłady ludzkości, jest tym, czego mi właśnie trzeba. Przeczytałam już wiele książek w tym klimacie, a jednak wciąż poszukuję czegoś nowego, odważniejszego i świeżego. Zapoznałam się z opisem proponowanej przez Ciebie książki i wydaje mi się, że "Holocaust F" będzie strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram w drodze prywatnego losowania „Distortion” – powód jest dość prozaiczny, a jednocześnie dzięki temu być może trochę innowacyjny. :D Właśnie pierwszy raz zobaczyłem nazwisko tego autora oraz dwa tytuły jego książek, a ja bardzo lubię poznawać nowych autorów (będzie trzeba zdobyć słuchowisko „Chłopów 2050”!), zwłaszcza polskich – w końcu trzeba wspierać naszą rodzimą literaturę. W ciemno się zgłaszam nie wiedząc zbyt wiele o prozie tego autora, bo jeszcze nigdy mój gust nie zawiódł się na Twoim. :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.