sobota, 4 czerwca 2022

Podsumowanie maja 2022

Maj minął mi wyjątkowo szybko i w sumie przeczytałem tylko cztery książki, ale trzy z nich to opasłe tomiska:

  1. Łowcy kości - Steven Erikson - 9/10
  2. Tajemnica Edwina Drooda - Charles Dickens - 7/10
  3. Dni ostatnie - Brian Evenson - 7/10
  4. Drood - Dan Simmons - 9/10
Wysłuchane audiobooki:
  1. Szaman - Noah Gordon - 9/10

Tajemnica Edwina Drooda Dickensa, jak i Drood Simmonsa zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Cieszę się, że w końcu miałem okazję poznać oba tytuły, które miałem od dawna na liście do przeczytania. W maju skończyłem czytać Łowców kości - to kolejny tom z Malazańskiej Księgi Poległych, a pod koniec miesiąca zacząłem Wicher śmierci. Steven Erikson stworzył niesamowitą historię, która czytana po raz drugi jeszcze bardziej oszałamia rozmachem. Natomiast w formie audiobooka wysłuchałem Szamana Noaha Gordona, czyli drugiego tomu trylogii o o lekarskim rodzie Cole'ów.

Maj był pod względem zdobyczy bardzo skromny. Od Księgarni Tania Książka otrzymałem Drooda i Dni Ostatnie, a od Wydawnictwa Zysk i S-ka Hokus-pokus. Dziękuję! W moich zdobyczach byłoby kilka tytułów więcej, ale akurat ich wysyłka wypadła pod koniec miesiąca i dotarły już w czerwcu.


A jak Wam minął maj? :)

3 komentarze:

  1. W maju nic nie przybyło. Czytam to co w domu jest. Czerwiec zapowiada się tak samo 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Drood Simmonsa czeka u mnie na półce na przeczytanie i jestem go bardzo ciekawa. A dotarło do mnie chyba z dziesięć nowych książek mimo ogromnego ograniczenia, jakie sobie nałożyłam... A kończy się i tak jak zwykle. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ze zdobyczami lepiej, ale tytuły widzę takie same (Vonnegut jeszcze czeka na odbiór od rodziców ;))

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.