wtorek, 1 marca 2022

Podsumowanie lutego 2022

Ostatnie wydarzenia na świecie zmieniły moją codzienność, chwilami trudno skupić się na czytaniu, czy słuchaniu audiobooka, ale staram się dalej żyć w miarę normalnie. Pozostaje mieć nadzieję, że niedługo powróci pokój, a świat wyciągnie z tego lekcję. 

Przeczytane książki i komiksy:

  1. Wiedźmin. Wiedźmi lament - Bartosz Sztybor, Vanesa R. Del Rey - 6/10
  2. Diuna. Książę Kaladanu - Brian Herbert, Kevin J. Anderson - 8/10
  3. V. - Thomas Pynchon - 8/10
  4. Gwiezdny port - G.R.R. Martin, Raya Golden - 6/10
  5. Pani Dobrego Znaku. Wieczne Cesarstwo - Feliks W. Kres - 8/10
Miniony miesiąc był całkiem udany i znów tematyka bardzo różnorodna. Dwa komiksy, jeden o Wiedźminie z ciekawą historią, choć nie do końca ładną kreską oraz adaptacja scenariusza G.R.R. Martina, osadzona w klimatach Facetów w czerni. W lutym miałem również okazję poznać książkę o krótkim i intrygującym tytule V. - wymagająca, ale zdecydowanie warta poznania powieść. Najlepszą z tych wszystkich pięciu przeczytanych tytułów była Pani Dobrego Znaku. Wieczne Cesarstwo - jestem coraz bardziej ciekawy jak dalej potoczy się ta historia!

W lutym od księgarni Tania Książka otrzymałem V. a od wydawnictwa Zysk i S-ka Kosmiczny port. Jeszcze raz bardzo za nie dziękuję. Sam natomiast kupiłem kilka komiksów - adaptację Rzeźni numer 5 Vonneguta, kolejny tom Diuna. Ród Atrydów, a także pięć tytułów z serii Najwybitniejszy Naukowcy


Wszystkiego dobrego w marcu!

1 komentarz:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.