wtorek, 31 grudnia 2019

Podsumowanie grudnia 2019


Grudzień minął mi nadspodziewanie szybko, jak zapewne większości z Was. Różnego rodzaju przygotowania do świąt, spotkania z rodziną i tak dalej. Niemniej jednak udało mi się troszkę w międzyczasie przeczytać książek - w sumie aż 8, i łącznie daje nieco ponad 3300 przeczytanych stron. 

Przeczytane książki w grudniu:
8. Wigilia pełna duchów - recenzja wkrótce

Lektury w grudniu zdecydowanie dopisały i każdą z nich będę bardzo dobrze wspominał. Ogromną skarbnicą wiedzy są dwa atlasy od Insignisu - Atlas odkrywców i Niesamowite budowle, które zawierają setki ciekawostek i mało znanych faktach o budowlach, świecie i poszczególnych państwach. Największe zaś wrażenie z tych wszystkich lektur zrobiła na mnie Szczypta nienawiści Abercrombiego - autor pokazał, że wciąż ma wiele świeżych i interesujących pomysłów. Dlatego w najbliższym czasie mam zamiar przeczytać pozostałe trzy jego książki z uniwersum Pierwszego Prawa i już się nie mogę doczekać. 

Zdobyczy troszkę się nazbierało w grudniu, choć wydawało mi się, że mało książek do mnie przybyło. Otrzymałem tylko jeden egzemplarz do recenzji - Szczyptę nienawiści od Księgarni Gandalf - dziękuję! Pod choinką znalazłem Sagę o potworze z bagien tom 2 i 3 oraz Harry Potter i Kamień Filozoficzny (edycja ilustrowana). Na stronie wydawnictwa Mag zamówiłem przedpremierowo dwa Artefakty: Jestem Legendą, Cień i Pazur oraz jedną Ucztę Wyobraźni: Siedem Kapitulacji. A Upiora opery zamówiłem w księgarni wydawnictwa Vesper. Pozostałe zaś kupiłem na swiatksiazki.pl. 

 A jak Wam minął grudzień? :)

4 komentarze:

  1. Grudzień nie sprzyja czytaniu, więc tych 8 książek to miód. ;)
    Zdobycze zaś jak widzę,to same cudowności. :D

    Zaczytanego stycznia z tymi pięknościami życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale gdzieś tam pod stołem udało się coś poczytać i w przerwie między jednym jedzeniem a drugim :D
      Dziękuję i również wszystkiego dobrego w styczniu :)

      Usuń
  2. Artefakty w końcu wracają! Ogromnie się cieszę, Matheson już zamówiony!
    Grudzień udany, powodzenia w styczniu i w 2020 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w końcu :) Mam nadzieję, że UW i Artefaktów będzie w tym roku zdecydowanie więcej :)
      Dziękuję i Tobie również powodzenia w 2020 roku :)

      Usuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.