niedziela, 1 maja 2022

Podsumowanie kwietnia 2022

W kwietniu troszkę odpuściłem sobie czytanie na rzecz innych spraw i ogólnie wzięcia małego oddechu od bloga. Pomimo tego przeczytałem w sumie 4 książki, 2 komiksy oraz wysłuchałem jednego audiobooka. 

Książki i komiksy:

  1. Przypływy nocy - Steven Erikson - 8/10
  2. Rok 1984 - George Orwell - 10/10
  3. Mądrość tłumu - Joe Abercrombie - 9/10
  4. Porzucone królestwo - Feliks W. Kres - 8/10
  5. Świat mitów. Antygona - Luc Ferry - 7/10
  6. Świat mitów. Dedal i Ikar - Luc Ferry - 7/10
Audiobooki:
  1. Wespazjan. Fałszywy bóg Rzymu - Robert Fabbri - 16 godzin 8 minut
W minionym miesiącu znów sięgnąłem po kolejny tom Malazańskiej Księgi Poległych, czyli po Przypływy nocy. Pod koniec kwietnia zacząłem, ale nie skończyłem następną część, czyli Łowcy kości. Malazańska Księga Poległych to świetnie napisany cykl fantasy, z bardzo rozbudowaną historią, od której trudno się oderwać, choć trzeba dobrze zapamiętywać co się dzieje. Liczę, że wydawnictwo wyda również inne tytuły należące do tego świata, chociażby te napisane przez Esslemonta. W kwietniu po raz 3 sięgnąłem po Rok 1984 i jest to tytuł, który każdy powinien przeczytać, choć nie jest to najłatwiejsza lektura. Od dawna planowałem sięgnąć po dwa tytuły z serii Świat mitów, czyli Dedal i Ikar oraz Antygona - bardzo fajny pomysł na przybliżenie mitów i historii starożytnej Grecji w formie komiksu. 

Pod względem zdobyczy, kwiecień był miesiącem dość skromnym. Na mojej półce pojawił się kolejny, ósmy już, tom Malazańskiej Księgi Poległych, kolejny tytuł z serii Klasyczne baśnie Disneya, dwa komiksy z serii Najwybitniejsi naukowcy, czwarty tom Neon Genesis Evangelion: ANIMA oraz Historia, której nie było. Ta ostatnia pozycja jest dla mnie szczególna, ponieważ została napisana przez moją nauczycielkę od historii z liceum i bardzo jestem ciekawy tego tytułu.

Udanej majówki i całego maja!

2 komentarze:

  1. Patrząc na Eriksona, to jakbyś 2 książki przeczytał. Więc z tym "odpuszczeniem", to siebie troszeczkę oszukujesz. ;) :P

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.