poniedziałek, 3 stycznia 2022

Podsumowanie roku 2021

Kolejny rok za nami. 2021 przyniósł wiele pozytywnych zmian w moim życiu,  m.in. w marcu obroniłem doktorat, z czego jestem niesamowicie dumny, a w grudniu miałem oficjalne nadanie stopnia. Coraz bardziej wkręciłem się również w planszówki, w które uwielbiam grać samemu, jak i z rodziną oraz przyjaciółmi. Być może w 2022 roku pojawią się jakieś moje dłuższe wrażenia z kilku tytułów, ale to w tej chwili dość luźny pomysł, nad którym jednak myślę od pewnego czasu. 

W minionym roku przeczytałem 68 książek i 28 komiksów oraz wysłuchałem 13 audiobooków. Jest to wynik, który bardzo mnie cieszy, choć najsłabszy odkąd spisuję przeczytane tytuły. Jednak dzięki temu praktycznie nie było momentów, w których czułem presję, że trzeba już coś przeczytać, zrecenzować, stąd też czasami pojawiały się dłuższe przerwy pomiędzy poszczególnymi wpisami. W 2022 roku na pewno będę tę praktykę dalej kontynuował. Jak zapewne widać po sumarycznym czasie audiobooków, bardzo się z nimi polubiłem i wykorzystuję każdą okazję, żeby chociaż chwilę ich posłuchać. Nie o każdym tytule coś napisałem, ale taki też był mój plan, że nie wszystko, co przeczytam/wysłucham będę opisywał na blogu.


W podsumowaniu 2020 roku napisałem, że zacząłem haftować coś znacznie większego i poniżej efekty z 52 tygodni pracy (zdjęcie po 52 tygodniach i film, pokazujący cotygodniowe postępy). Jest to mapa, a w zasadzie jej fragment, z Władcy Pierścieni. Jest to mniej więcej 1/5 całości, więc przede mną jeszcze ładnych parę lat pracy, ale efekt już robi wrażenie! W międzyczasie w 2021 roku udało mi się zrobić również 3 mniejsze projekty, również haftem krzyżykowym. Teraz czeka mnie ich oprawienie i powędrują do rodziny i przyjaciółki. 

Fragment mapy po 52 tygodniach haftowania



Trzy mniejsze hafty krzyżykowe, które zrobiłem w 2021 roku

Na sam koniec chciałbym Wam bardzo podziękować, że wciąż czytacie mojego bloga, komentujecie recenzje i dyskutujecie ze mną o przeczytanych książkach. Jest to dla mnie bardzo ważne! Dziękuję za 877 polubień na facebooku, 739 tysięcy wyświetleń bloga i 813 obserwatorów na Instagramie!

Wszystkiego dobrego w 2022 roku!

9 komentarzy:

  1. Statystyki zabójcze, gratuluję! Oby nowy rok obfitował w same dobre lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fragment mapy 😍
    A rok bardzo udany, a nadanie stopnia w grudniu, to tylko "wisienka na torcie". :D

    Życzę Ci, żeby nadchodzący rok był przynajmniej tak cudowny jak poprzedni i upłynął w towarzystwie samych dobrych lektur. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że haft się podoba 😀
      Dziękuję i Tobie również życzę dużo dobrych lektur i odpoczynku od tematów remontowo-budowlanych 🤣

      Usuń
  3. Świetna ta mapa :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego roku, a przede wszystkim obrony doktoratu! Tym bardziej podziwiam, że dałeś radę tyle czytać w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.