czwartek, 4 kwietnia 2019

Wyniki konkursu z Rytmatystą

Wczoraj zakończył się konkurs, w którym do wygrania była książka Rytmatysta Brandona Sandersona, ufundowana przez Wydawnictwo Mag. Pytanie konkursowe brzmiało:
Którą książkę Sandersona lubisz najbardziej? Jeśli nigdy nie czytałeś/aś książek Sandersona, to napisz dlaczego chcesz poznać twórczość tego autora?
Przesłaliście mnóstwo ciekawych odpowiedzi, z których każda mnie na swój sposób urzekła i miałem bardzo trudne zadanie, aby wybrać tylko jedną. Ostatecznie wybrałem odpowiedź przesłaną przez Katarzynę Myszkorowską:

Decyzja jest trudna, ponieważ mam sentyment do wielu książek Sandersona, zwłaszcza do Siewcy Wojny, którego przeczytałam, zanim jeszcze Sanderson stał się modny, mimo to najbardziej lubię Duszę cesarza. Doceniam, że w tak krótkiej powieści, właściwie nowelce, można umieścić tak wiele i tak dobrze. System magii powalił mnie na kolana, ale to pewnie nikogo nie dziwi, za to dziwić może fakt, jak dobrze Sanderson poradził sobie z kreacją postaci oraz całą psychologiczną warstwą procesu "tworzenia duszy". Bardzo przypadły mi do gustu wszystkie rozważania na temat tego, co nas definiuje i określa, a także zastanawianie się, co sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy - przedstawione w piękny, prosty, a zarazem magiczny sposób. Mówiąc krótko: jest to jedna z najlepiej rozplanowanych, poprowadzonych i przedstawionych historii (zaledwie na 100 stronach!) z filozoficznym zacięciem w genialnej oprawie.

Wielu z Was pisało, że ma problem, żeby wybrać jedną książkę Brandona Sandersona, którą lubi najbardziej. Doskonale Was rozumiem! Sam miałbym z tym duży problem, ale poradziliście sobie z tym świetnie i żałuję, że miałem tylko jeden egzemplarz książki :)

Na sam koniec chciałbym wszystkim podziękować za udział w konkursie i udostępnienia informacji o nim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.