poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Podsumowanie lipca 2022

W lipcu bardzo dużo się działo w moim życiu. Pomimo że pod koniec czerwca i na początku lipca byłem na urlopie, to zdecydowanie nie miałem na nic czasu. Stąd jedynie cztery przeczytane książki. 

  1. Ścieżka sztyletów - Robert Jordan - 6/10
  2. Dzieci nocy - Dan Simmons - 8/10
  3. Czas jest najprostszą rzeczą - Clifford D. Simak - 7/10
  4. Wicher śmierci - Steven Erikson - recenzja wkrótce

W lipcu w końcu skończyłem Wicher śmierci Eriksona, który zacząłem chyba jeszcze w maju, ale ciągle nie miałem czasu i nie mogłem się skupić na jego lekturze. Wydaje mi się, że to dlatego, że ostatnie kilka miesięcy dużo czytałem Eriksona i musiałem zrobić sobie małą przerwę. Jak po kilku tygodniach znów usiadłem do lektury 7 tomu to nie mogłem się oderwać, więc coś w tym musi być. W lipcu przeczytałem również kolejny tom Koła Czasu, czyli Ścieżka sztyletów. Książka nie zachwyca tak jak poprzednie z serii, ale głównie dlatego, że jest to taki "środkowy" tom pomiędzy ważnymi wydarzeniami. Wśród przeczytanych tytułów znalazły się również Dzieci nocy Dana Simmonsa, czyli ciekawe spojrzenie na wampiry oraz kolejna pozycja z serii Wehikuł czasu - Czas jest najprostszą rzeczą

W lipcu znów bardzo dużo książek do mnie przybyło. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Kamyk na niebie oraz Odyseję kosmiczną 2001. Pozostałe to moje własne zakupy, głównie w księgarni wydawnictwa Mag, gdzie skusiłem się edycję jubileuszową trylogii Z mgły zrodzony Sandersona, kolejny Artefakt i UW, pierwszy tom nowej trylogii Eriksona i wznowienie Stephensona, czyli Cryptonomicon. Pozostałe to efekt moich zakupów na Bonito.pl: Edyp, Mała syrenka, Księga smoków świata, tom II, Magiczne lata, Zew nocnego ptaka, Jeździec bez głowy, dwa tomy z serii Najwybitniejsi naukowcy, Niewiarygodne przypadki oraz Widma i bestie

Zaczytanego sierpnia i udanych wakacyjnych urlopów!

2 komentarze:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.