wtorek, 1 sierpnia 2023

Podsumowanie lipca 2023

Pierwszy miesiąc wakacji za nami i znów nie wiem, kiedy mi ten czas minął. Trochę wpływ na to miał urlop, ale już ponad tydzień jak wróciłem z powrotem do pracy i powrotu do rzeczywistości. 

Przeczytane książki:

  1. Legion: Wiele żywotów Stephena Leedsa - Brandon Sanderson - 7/10
  2. Prawda półostateczna - Philip K. Dick - 7/10
  3. Odyseja kosmiczna 2061 - Arthur C. Clarke - 6/10
  4. Gry Nemezis - James S.A. Corey - 8/10

Wysłuchane audiobooki:

  1. Zwiadowcy. Płonący most - 7 godzin 33 minuty
  2. Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem - 8 godzin 52 minuty
  3. Zwiadowcy. Bitwa o Skandię - 10 godzin 24 minuty
  4. Zwiadowcy. Czarnoksiężnik z północy - 10 godzin 2 minuty

Po wysłuchanym pierwszym tomie Zwiadowców zdecydowanie "wkręciłem" się w historię Willa i jego przyjaciół. W sierpniu na pewno dalej będę kontynuował słuchanie przygód młodego zwiadowcy. W papierze przeczytałem Legion. Wiele żywotów Stephena Leedsa Brandona Sandersona. Kiedyś czytałem dwa pierwsze tomy tego cyklu i postanowiłem w końcu sprawdzić jak zakończy się ta historia. Odyseja kosmiczna 2061 nieco mnie zawiodła, choć to wciąż bardzo dobra książka, ale nie do końca autor miał pomysł jak pokazać pewne rzeczy, szczególnie na początku powieści. Kontynuuję również lekturę cyklu Expanse, a niedługo zabieram się za serial. 

Pod względem zdobyczy, to jest ich wyjątkowo dużo. Ponad 20! Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Bill, bohater galaktyki oraz Odyseja kosmiczna 2061. Jeszcze raz bardzo dziękuję! Urlop zaowocował zakupem kilku książek Jarosławia Grygucia z serii Tu powstała Polska. Ponadto, dotarł do mnie kolejny tom mangi Dragon Ball, 4 książki Cormaca McCarthy'ego, parę komiksów, kolejny Tajny Projekt Sandersona, Legendy Poznańskie i jeszcze kilka innych pozycji. 


A jak Wam minął lipiec?

1 komentarz:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.