wtorek, 6 czerwca 2023

Podsumowanie maja 2023

Kolejny miesiąc upłynął mi zaskakująco szybko i przeczytałem raptem trzy książki oraz wysłuchałem jednego audiobooka.

Przeczytane książki:

  1. Stacja pośrednia - Clifford D. Simak - 8/10
  2. Kroniki marsjańskie. Człowiek ilustrowany. Złociste jabłka słońca - Ray Bradbury - 8/10
  3. Spotkanie z Ramą - Arthur C. Clarke - 7/10
Wysłuchane audiobooki:
  1. Planeta małp - 6 godzin 37 minut
Maj upłynął mi pod znakiem klasyki science fiction. Najpierw Stacja pośrednia Simaka, później zbiór powieści i opowiadań Bradbury'ego a na końcu Spotkanie z Ramą. A do tego w audiobooku wysłuchałem krótkiej, ale bardzo znanej książki, czyli Planety małp, na podstawie której powstało już wiele filmów. Wszystkie te cztery tytuły to mnóstwo ciekawych wizji, niezwykłych światów i historii, które skłaniają do refleksji oraz zastanowienia się. 

W maju przybyło do mnie wyjątkowo dużo książek. Od wydawnictwa Zysk i S-ka otrzymałem Rozstaje zmierzchu i Widzialną ciemność, a od Rebisu Olśnienie i Spotkanie z Ramą. Bardzo dziękuję za te książki! Oprócz tego w księgarni wydawnictwa Mag kupiłem 7EW, Objawicielkę, Żołnierzy kosmosu oraz Oszczędnego czarodzieja poradnik przetrwania w średniowiecznej Anglii. Kolejny Dragon Ball Color oraz 5 tom Neon Genesis Evangelion kupiłem już jakiś czas temu w przedsprzedaży na mangarden.pl i niedawno miały premierę, a pozostałe niewymienione tytuły widoczne niżej na zdjęciu na bonito.pl


A jak Wam minął maj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.