poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Podsumowanie marca 2023

Kolejny miesiąc 2023 roku za mną i znów nie wiem, kiedy mi minął ten czas. Przeczytałem 4 książki i wysłuchałem 1 audiobooka.

Przeczytane książki:

  1. Kontakt - Carl Sagan - 7/10
  2. Zlituj się nad czytelnikiem. Zasady twórczego pisania - Suzanne McConnell, Kurt Vonnegut - 8/10
  3. Równi bogom - Isaac Asimov - 7/10
  4. Wrota Abaddona - James S.A. Corey - 7/10
Wysłuchane audiobooki:
  1. Wyspy plugawe - Marcin Mortka - 9 godz. 54 minuty

Ze wszystkimi czterema przeczytanymi książkami w marcu dobrze spędziłem czas i nie zawiodłem się na żadnej z nich. Miałem trochę obawy przed sięgnięciem po Zlituj się nad czytelnikiem, ale książka okazała się być ciekawym poradnikiem na temat pisania, jak również pokazującą twórczość i metody pisarskie Kurta Vonneguta. Jeżeli lubicie książki tego pisarza, to koniecznie sięgnijcie również po tę. W marcu przeczytałem również kolejny dwa klasyki science fiction, czyli Kontakt oraz Równi bogom. Obie to bardzo interesujące tytuły, których treść wcale się nie zestarzała. Ostatnią z przeczytanych książek były Wrota Abaddona, czyli 3 tom cyklu Expanse. Nie pojawi się recenzja tego tytułu, ale mogę napisać tylko tyle, że poziom wciąż jest zachowany i już się nie mogę doczekać lektury kolejnej części. 

W marcu przybyło do mnie kilka książek. Księga zaginionych opowieści, cz. 2 z przedsprzedaży u wydawnictwa Zysk i S-ka, Miasto jadeitu, Warkocz ze szmaragdowego morza i Grę środkową kupiłem w księgarni wydawnictwa Mag, a pozostałe tytuły, czyli Piąty Kier, Park Jurajski, Niewidzialny człowiek, Czas poza czasem oraz W mroku i strachu na Bonito.pl
 

A jak Wam minął marzec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.