wtorek, 3 stycznia 2023

Podsumowanie 2022 roku

Kolejny rok za nami. 2022 był dla mnie pełen zmian i nowych wyzwań, m.in kupiłem mieszkanie i później troszkę je remontowałem. Ponadto, w moim życiu coraz więcej czasu zabierają nie tylko książki, ale przede wszystkich gry planszowe, jak i haftowanie, stąd postów w 2022 roku było najmniej odkąd prowadzę bloga. Jest to też związane z faktem, że nie chcę czytać książek w bardzo szybkim tempie, żeby tylko je przeczytać i wziąć następną. 

W minionym roku przeczytałem 47 książek i 6 komiksów oraz wysłuchałem 17 audiobooków. W porównaniu do poprzednich lat, odkąd prowadzę statystykę przeczytanych tytułów, jest to wynik dużo niższy, ale przestałem już jakiś czas temu czytać im więcej tym lepiej. Jestem zadowolony z tego, że były to aż 53 tytuły i kilkanaście audiobooków. W 2023 roku pewnie będzie podobnie. Na pewno chciałbym sięgnąć po kilka cykli, które od dawna mam na półce lub w ebooku. Nie chcę wymieniać, jakie to są serie, ponieważ nie mam sprecyzowanych planów, ale na pewno chciałbym więcej czytać książek, które mam na półce. 


W zeszłym roku w podsumowaniu 2021 roku pokazywałem pierwszy rok pracy nad mapą Śródziemia wyszywaną haftem krzyżykowym. W 2022 roku również nad nią pracowałem, choć tempo przez załatwianie spraw z kupnem mieszkania i remontem znacząco spadło. Poniżej zdjęcie po 1 roku i po 2 roku oraz film, pokazujący cotygodniowe postępy z dwóch lat. W międzyczasie skończyłem dwa mniejsze projekty, a dwa inne mam rozpoczęte, ale jeszcze trochę potrzebuję na ich skończenie. 

po 1 roku

po 2 roku

105 tygodni haftowania

Dwa mniejsze hafty, które skończyłem w 2022 roku. 

Dziękuję, że czytacie mojego bloga i komentujecie recenzje, czy na blogu i w social mediach. Bardzo mnie to cieszy i motywuje, żeby jednak dalej coś tutaj pisać. Wszystkiego dobrego w 2023 roku!

7 komentarzy:

  1. Zakup mieszkania - bardzo gratuluję. 😀 Wszystkie te sprawy remontowo - przeprowadzkowe, choć męczące, to jednak dają tak wiele satysfakcji, że wszystko inne odchodzi na dalszy plan.
    Mocno czekam i kibicuję finalnej wersji Mapy Śródziemia i wspaniałego 2023 roku życzę 🥳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 😀
      Jeszcze troszkę zajmie mi ta mapa - ze 3,4 lata 🤣

      Usuń
  2. Gratuluję udanego roku :) Też nie uważam, żeby czytanie na ilość było właściwą metodą i też nie ścigam się z innymi na wyniki. Nie trzeba czytać byle szybciej, byle więcej i w każdej możliwej chwili. Podziwiam za haft! Wygląda super i chyba wymaga dużo cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Haftowanie jest bardzo relaksujące 😉

      Usuń
    2. Być może kiedyś spróbuję. Na razie zamierzam relaksować się przy układaniu puzzli, zobaczymy jak to wyjdzie :)

      Usuń
  3. Też bardzo lubię gry planszowe, ale nie haftuję :). Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i jak najwięcej dobrych lektur!

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.