czwartek, 1 września 2022

Podsumowanie sierpnia 2022

W sierpniu praktycznie na nic nie miałem czasu. Każdą wolną chwilę pochłonął mi remont mieszkania i przeprowadzka. Na szczęście, to już za mną i powinienem mieć teraz więcej czasu. Nic zatem dziwnego, że w sierpniu przeczytałem tylko 4 książki i to raczej dość cienkie:

  1. Odyseja kosmiczna 2001 - Arthur C. Clarke - 9/10
  2. Kamyk na niebie - Isaac Asimov - 710
  3. Folwark zwierzęcy - George Orwell - 10/10
  4. Wśród gwiazd - Brandon Sanderson - recenzja wkrótce
W sierpniu spełniłem swoje marzenie o własnym mieszkaniu. Zanim się jednak do niego wprowadziłem, musiałem dokonać małego remontu, głównie malowanie, a później przewieźć wszystkie rzeczy. Noszenie setek książek książek na 3 piętro w bloku bez windy było prawdziwym wyzwaniem. Teraz za to mogę cieszyć się osobnym kącikiem do czytania, blisko trzech dużych regałów :)





W sierpniu znów przybyło do mnie dużo książek, choć nie tyle co w lipcu. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Kamyk na niebie oraz Folwark zwierzęcy, a od Zysk i S-ka Wśród gwiazd. Wita i W mroku gwiazd kupiłem bezpośrednio w sklepie wydawnictwa IX, a Muminiki, tom 4, Diuna. Ród Atrydów, cz. 3, Wiedźmin. Ziarno prawdy, Pan ciemności i Urth nowego słońca w księgarni Bonito. 


A jak Wam minął sierpień?

2 komentarze:

  1. Gratuluję owocnego miesiąca. Mi udało się przeczytać 6 pozycji

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję mieszkanka! :) I jednocześnie boję się, że takie noszenie na x piętro również w najbliższym czasie mnie czeka. Chociaż może bardziej niż boję, ekscytuję się tym moim mieszkankiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.