środa, 4 września 2024

Podsumowanie sierpnia 2024

W sierpniu udało się przeczytać troszkę więcej książek niż w ostatnich miesiącach, a na dodatek skończyć słuchać Shoguna Jamesa Clavella. 

Przeczytane w sierpniu:

  1. Diuna. Powieść graficzna. Księga 1
  2. Diuna. Powieść graficzna. Księga 2
  3. Diuna. Powieść graficzna. Księga 3 - 9/10
  4. Bastiony mroku - Robert Jordan - 9/10
  5. Żelazny sen - Norman Spinrad - 7/10
  6. Poczwarki - John Wyndham - 7/10 

Zdecydowanie najciekawszą lekturą sierpnia były Bastiony mroku, czyli przedostatni tom ogromnego cyklu fantasy. Czekam z wielką niecierpliwością na ostatni tom i zakończenie tej epickiej historii. W minionym miesiącu miałem też okazję przeczytać wszystkie 3 tomy powieści graficznej na podstawie Diuny Franka Herberta, dwa pierwsze już wcześniej czytałem i recenzowałem na blogu. Ponadto, przeczytałem dwa kolejne tytuły z serii Wehikuł czasu, czyli Poczwarki i Żelazny sen. Szczególnie ten ostatni tytuł był intrygującą lekturą - nie każdemu przypadnie do gustu, ale jest warta poznania.

Pod względem zdobyczy, to było ich stosunkowo mało. Od wydawnictwa Zysk i S-ka otrzymałem Śmiałą, a od Rebisu Żelazny sen, Księżniczkę Diuny, Poczwarki oraz Diuna. Powieść graficzna. Księga 3. Jeszcze raz bardzo dziękuję za książki!


 A jak Wam minął sierpień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.