wtorek, 31 sierpnia 2021

Podsumowanie sierpnia 2021

Pogoda w sierpniu nie rozpieszczała i była zdecydowanie jesienna z opadami deszczu i chłodnymi dniami. Mam nadzieję, że to się jeszcze zmieni i we wrześniu będzie kilka ciepłych dni. 

Przeczytane w sierpniu:

  1. Ziemia nieświęta - Lavie Tidhar - 8/10
  2. Czarny pryzmat - Brent Weeks - 8/10
  3. Podróż siódma - Stanisław Lem, Jon J. Muth - 8/10
  4. Cmentarz w Pradze - Umberto Eco - 8/10
  5. Rytm wojny - Brandon Sanderson - recenzja wkrótce

Z wszystkimi przeczytanymi książkami miło spędziłem czas i aż się zdziwiłem, że dałem same 8/10. Pozytywnie zaskoczył mnie Czarny pryzmat - pomimo pewnych wad, jest to bardzo dobre fantasy, z interesującym systemem magicznym, opartym na wykorzystywaniu światła. Niemniej ciekawą lekturą okazała się być powieść graficzna, oparta na jednym z opowiadań Stanisława Lema. Krótka, prosta, a jednak pozostająca na długo w pamięci. W sierpniu w końcu zabrałem się również za Rytm wojny, który bardzo mi się podobał - dowiadujemy się wielu nowych informacji o Rosharze, ale również całym Cosmere. Nie obyło się jednak bez drobnych wad, ale o tym napiszę już niedługo w recenzji. 

Pod względem zdobyczy, sierpień był udanym miesiącem. Od księgarni Tania Książka otrzymałem Trylogię mostu oraz Podróż siódmą, od księgarni Gandalf Cmentarz w Pradze, a od wydawnictwa Rebis Osę. Serdecznie dziękuję! Sam natomiast zakupiłem album Wojciecha Siudmaka, poświęcony Chopinowi oraz Pana wojny.


A jak Wam minął sierpień? :)

1 komentarz:

  1. Wszystko 8/10 nie może być. ;)
    Drobne wady u Sandersona trochę mnie intrygują, ale zapewne niedługo będą się o nich mogła przekonać sama.

    Dużo słońca i wspaniałych lektur we wrześniu życzę! :D

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.