wtorek, 6 sierpnia 2024

Podsumowanie lipca 2024

W lipcu przeczytałem tylko dwie książki, ale pod koniec miesiąca zacząłem kolejny, przedostatni tom Koła Czasu i jeszcze trochę będę go czytał. 

Przeczytane w lipcu:

  1. Miasto jadeitu - Fonda Lee - 6/10
  2. Apokalipsa według Pana Jana - Robert J. Szmidt - 6/10
Obie książki przeczytane w lipcu okazały się po prostu dobre. Już wcześniej miałem okazję poznać twórczość Szmidta, więc wiedziałem mniej więcej czego się spodziewać i nie zawiodłem się. Natomiast Miasto jadeitu troszkę mnie rozczarowało, chociaż to nie do końca dobre określenie. Chyba myślałem, że o czymś innym będzie ta książka i finalnie jej lektura zajęła mi dwa razy dłużej niż powinna. Dlatego nie będę już sięgał po dalsze tomy, ale myślę, że ta seria znajdzie swoich fanów. 

Pod względem zdobyczy, to w lipcu znów troszkę się ich pojawiło. Od wydawnictwa Zysk i S-ka otrzymałem Bastiony mroku, za które jeszcze raz bardzo dziękuję. W minionym miesiącu przyszła również paczka z zamówieniem z księgarni wydawnictwa Vesper - 3 kolejne tytuły z serii Wymiary, Statek widmo oraz Miecz Kaigenu. Tej ostatniej pozycji nie byłem pewny, czy chcę przeczytać, ale wychodziła korzystnie cenowo w pakiecie, a opinie ma dobre, także zobaczymy. Oprócz tego moje półki zasilił kolejny komiks z uniwersum Diuny, drugi tom Mordbota oraz zbiór opowiadań Blackwooda. 

A jak Wam minął lipiec? :)

1 komentarz:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.