czwartek, 2 maja 2024

Podsumowanie kwietnia 2024

Kolejny miesiąc za nami i nawet nie wiem, kiedy minął. Udało mi się jednak przeczytać aż cztery książki i jeden komiks. 

Przeczytane książki i komiksy:

  1. Łucznik - Bernard Cornwell - 7/10
  2. Droga (komiks) - Manu Larcenet - 10/10
  3. Oszczędnego czarodzieja poradnik przetrwania w średniowiecznej Anglii - Brandon Sanderson - 6/10
  4. Słoneczny mąż - Brandon Sanderson - 8/10
  5. Rękopis Hopkinsa - R.C. Sherriff - recenzja wkrótce

W kwietniu zdecydowanie królowały lektury z mojej biblioteczki. Udało mi się przeczytać dwa ostatnie Tajne Projekty Sandersona. O ile Oszczędnego czarodzieja poradnik przetrwania w średniowiecznej Anglii nie zrobił na mnie zbyt wielkiego wrażenia, Słoneczny mąż zdecydowanie tak i jestem bardzo ciekawy dalszego rozwoju Cosmere. Bardzo czekałem na komiksową adaptację Drogi, odkąd została zapowiedziana, i jest to bardzo dobra pozycja! Skończyłem również kolejny cykl Bernarda Cornwella - Łucznik w mojej ocenie nie do końca był potrzebny, wystarczyło skończyć na Heretyku, który dobrze domykał całą historię. 

W kwietniu moją biblioteczkę zasiliło kilka książek i komiksów. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Rękopis Hopkinsa oraz Powtórkę, za które bardzo dziękuję. Po za tym, kupiłem komiksową adaptację Drogi w dwóch wersjach, Shoguna, Dekameron, Pobudzeni oraz Bushido


A jak Wam minął kwiecień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.