niedziela, 3 marca 2024

Podsumowanie lutego 2024

Wydawałoby się, że dopiero niedawno było Boże Narodzenie i Sylwester, a już mamy marzec i za oknem pierwsze wiosenne podmuchy powietrza, choć po weekendzie ma nadejść ochłodzenie. W lutym przeczytałem 4 książki i wysłuchałem 2 audiobooków:

  1. Nacisk śruby i inne opowieści o duchach - Henry James - 6/10
  2. Piaski Diuny - Brian Herbert, Kevin J. Anderson - 7/10
  3. Forrest Gump - Winston Groom - 8/10
  4. Yumi i Malarz koszmarów - Brandon Sanderson - 8/10
Wysłuchane audiobooki:
  1. Pamięć wszystkich słów. Opowieści z meekhańskiego pogranicza - 21 godzin 20 minut
  2. Każde martwe marzenie. Opowieści z meekhańskiego pogranicza - 22 godziny 39 minut
W lutym udało mi się sięgnąć po dwa klasyki, czyli zbiór opowiadań Henry'ego Jamesa oraz Forresta Gumpa. Szczególnie ta druga pozycja zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie i koniecznie muszę w najbliższym czasie obejrzeć filmową adaptację tej powieści. W minionym miesiącu udało mi się także sięgnąć po kolejny Tajny Projekt Sandersona i jestem pod ciągłym wrażeniem, jak interesujące światy i systemy magii autor potrafi tworzyć. A w formie audio wysłuchałem dwóch ostatnich tomów Opowieści z Mekhańskiego Pogranicza i nie pozostaje mi teraz nic innego, jak cierpliwie czekać na dalszy ciąg. 

Zdobycze w lutym znów dopisały. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Piaski Diuny a od wydawnictwa Zysk i Ska Nacisk śruby i inne opowieści o duchach oraz Forresta Gumpa. Jeszcze raz dziękuję za książki! Sam natomiast zaopatrzyłem się w Elryka z Melnibone, Dom dźwięków, O duchach, Wielkiego Gatsby'ego, Łucznika, Historię science fiction w formie komiksu, komiksową adaptację Domu Usherów oraz kolejny tom mangi Dragon Ball Color


A jak Wam minął luty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.