sobota, 3 lutego 2024

Podsumowanie stycznia 2024

Pierwszy miesiąc nowego roku za nami. W styczniu przeczytałem raptem 3 książki i wysłuchałem 2 audiobooków. 

Przeczytane książki:

  1. Wzlot Persepolis - James S.A. Corey - 7/10
  2. Czarna chmura - Fred Hoyle - 8/10
  3. Noc noży - Ian Cameron Esslemont - 7/10

Wysłuchane audiobooki:

  1. Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Wschód-zachód - 18 godzin 31 minut
  2. Niebo ze stali. Opowieści z meekhańskiego pogranicza - 20 godzin 5 minut
W styczniu zdecydowanie mniej czytałem, ale też nie czułem takiej presji. Udało mi się skończyć kolejny tom cyklu Expanse, a także przeczytać Noc noży Esslemonta, której akcja rozgrywa się przed wydarzeniami z Malazańskiej Księgi Poległych. Oprócz tego przeczytałem kolejny, bardzo ciekawy tytuł z serii Wehikuł czasu, czyli Czarną chmurę. W styczniu w wersji audio sięgnąłem po kolejne dwa tomy Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Cały cykl już kiedyś czytałem, nawet 2 razy, ale po książkach Stevena Eriksona, postanowiłem całość poznać raz jeszcze, w sam raz na bliżej nieokreśloną premierę 6 tomu. 

Pod względem zdobyczy, to nie ma ich dużo, ale są dość dużych rozmiarów. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Czarną chmurę, za którą jeszcze raz bardzo dziękuję. Sam natomiast zaopatrzyłem się w Atlas Mitów, Atlas Historii oraz Atlas Śródziemia - każdy z nich to sporych rozmiarów książka. Oprócz tego moją biblioteczkę wzbogaciły 3 komiksy: Don Kichot, Podróż do wnętrza ziemi oraz Piękna i Bestia, a także kolejny tom cyklu Cornwella, czyli Heretyk


A jak Wam minął styczeń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.