wtorek, 17 maja 2016

Wydawnictwo MAG na Warszawskich Targach Książki


Z racji bardzo wielu obowiązków i pracy nie będę mógł, choć bardzo chciałem być na tegorocznych Warszawskich Targach Książki w Warszawie. Mam nadzieję, że za rok już mi się uda :)

Podczas tych Targów 21 maja w godzinach 16.30 – 17.20 będzie można się spotkać z Pawłem Matuszkiem – autorem książki Onikromos, która ukaże nakładem wydawnictwa MAG 20 maja. Spotkanie odbędzie się na stoisku wydawnictw w sektorze D10 na stoisku nr 65 i 68, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Powieść ta mnie niesamowicie intryguje i już zazdroszczę osobom, które będą miały okazję porozmawiać z autorem i zdobyć autograf :)

Oprócz tego na Targach pojawią się wszystkie najważniejsze wydawnictwa, więc warto koniecznie je odwiedzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.