wtorek, 2 kwietnia 2024

Podsumowanie marca 2024

W marcu działo się i to bardzo dużo, głównie w moim życiu prywatnym. Stąd też przeczytałem tylko 2 książki:

Heretyk - Bernard Cornwell - 8/10

Ogród Ramy - Arthur C. Clarke, Gentry Lee - 7/10

W minionym miesiącu znalazłem czas tylko na dwie książki, choć myślałem, że w ogóle go nie znajdę. Wszystko w związku z tym, że w marcu urodził mi się syn, a żona przez dłuższy czas przed i po porodzie była w szpitalu. Jednak oboje są już w domu, ale czasu wciąż mało, więc przez najbliższe miesiące będzie mnie tutaj na blogu zdecydowanie mniej :) 

Pod względem zdobyczy, był to znów udany miesiąc. Od wydawnictwa Rebis otrzymałem Ogród Ramy, za co jeszcze raz bardzo dziękuję. Przyszła również paczka z księgarni Mag - Hopelandia, Gateway, Samotne kobiety a z księgarni Vesper pięknie wydanie Conana oraz pierwszy tom Kane'a. 

A jak Wam minął marzec? :)

2 komentarze:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.