niedziela, 17 maja 2015

Hej

Witam,


Postanowiłem założyć własnego bloga, na którym będę co jakiś czas zamieszczał recenzje książek, które przeczytałem.
Jednak nie tylko o tym będzie. Będę zamieszczał także artykuły o różnych autorach (głównie fantasy) co w nich cenię i jak zmienili moje postrzeganie fantasy. I inne, jeszcze nie wiem dokładnie co, ale myślę że za jakiś czas wykrystalizuje się o czym będę pisał oprócz recenzji :)

To może teraz coś o sobie.

Mam na imię Łukasz, studiuje chemię materiałową już 4 rok. W wolnych chwilach, w trakcie dojazdu na uczelnię, jak mam okienko dużo czytam, kiedy tylko mogę. Staram się czytać dużo, jednak z każdą przeczytaną książką, mam wrażenie że przybywa mi 10 do przeczytania.
Czytam głównie fantasty, czasami także s-f. Oprócz tego czasami czytam też książki historyczne, przygodowe, sensacyjne a także kryminały.


Aktualnie czytam Kroniki Atopii, które udało mi się wygrać w konkursie empik.com na Instagramie za zdjęcie mojej biblioteczki. Będzie to pierwsza recenzja jaka pojawi się na moim blogu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.