środa, 18 października 2017

Wyniki konkursu z okazji 200 tys. wyświetleń bloga

Konkurs z okazji 200 tysięcy wyświetleń bloga dobiegł końca. Na samym wstępnie, chciałbym wszystkim serdecznie podziękować za tak liczny udział - bardzo mnie to cieszy i stanowi to niesłychaną motywację do dalszego działania. Dziękuję!


Jeśli chodzi o wybór najlepszych odpowiedzi, to było to zadanie niezwykle trudne, bardziej niż się spodziewałem. Jednak po długich rozważaniach udało mi się wybrać trzy moim zdaniem najciekawsze. Książki wędrują do:

Marcina, który ułożył taki oto wiersz :)
"Kosmosu" pożądam.
Bo w kierunku tego co wysoko nad głową, myślami usilnie zdążam.
Móc zgłębić tajemnice ludzkiej cywilizacji.
Zetknąć się z mnóstwem nie odkrytych, nie zbadanych dotąd atrakcji.
Udać się poza atmosferę ziemi.
Mam nadzieję, że wpis mój marzenia w realny plan zmieni. :)
Emilii - mam nadzieję, że chłopak dotrzyma słowa :)
Najbardziej przemawia do mnie "Dziewczyna z sąsiedztwa". A muszę wygrać, bo chłopak oświadczy mi się jak będę miała 100 przeczytanych książek na półce, brakuje 3.

Wiedźmy - to rzeczywiście skandal. Musisz się poprawić! :)
Z tego zestawienia wybrałabym Filary Ziemi, ponieważ znam serial, ba, nawet grałam w planszówkę (oficjalnie niedostępną na rynku), a książka do tej pory nie wpadła mi w ręce... To skandal, który muszę jak najszybciej wyciszyć!
Do wszystkich z trojga zwycięzców postaram się jeszcze dzisiaj napisać maila. Dziękuję raz jeszcze wszystkim uczestnikom za udział!

3 komentarze:

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką Prywatności bloga.